Bienvenidos a la web de la Falla Plaza del Pilar

NUESTRA PRESENTACIÓN






Segóns nos conta l’historia de la nostra terra, Valéncia sempre acollí gents i cultures que arribaren ad ella a través de la mar. Pobles antics vingueren, assentant-se en la nostra terra, deixant-nos els senyals immillorables d’una cultura rica en moltíssimes facetes i que encara conservem en l’actualitat. Basant-nos precisament en eixe detall, el guió de la Presentació de nostra Fallera Major, nos planteja la forta colaboració que EL PILAR vol mantindre en tots els organismos que prenem part en l’Amèrica’s Cup, donades les circumstàncies que en el 2007 ens van a envoltar als valencians.

“MAR......DE FESTA!” Significa dur a efecte la mentada colaboració, dins dels paràmetres propis de lo que es un a propòsit faller i en l’idea fixa en el pur anhel de conseguir per segon any consecutiu els máxims guardons dins de nostra particular “Copa América” (Cultura’s Lligga de J.C.F.) per la que anem a solcar els mars de la justa competivitat ab la resta de Comissions que també intentaran guanyar.

¿Ho conseguirem?.

La nostra intenció es eixa. Després ya vorem pe on ix el sol. De moment, el sol allumena d’esperança l’horisó dels nostres anhels.


--------------------------------------------------------------------------------

Según nos cuenta la historia de nuestra tierra, Valencia siempre acogió gentes y culturas que llegaban a ella a través de la mar. Pueblos antiguos vinieron, asentándose en nuestra tierra, dejándonos la señales inmejorables de una cultura rica en muchísimas facetas y que todavía conservamos en la actualidad. Basándonos precisamente en ese detalle, el guión de la Presentación de nuestra Fallera Mayor nos plantea la fuerte colaboración que EL PILAR quiere mantener con todos los organismos que toman parte en la América's Cup, dadas las circunstancias que en el 2007 van a envolver a los valencianos.

MAR... DE FESTA!, significa llevar a cabo dicha colaboración, dentro de los parámetros propios de lo que es un “a propósit” fallero y con la idea fija en el puro anhelo de conseguir por segundo año consecutivo los máximos galardones dentro de nuestra particular “Copa América” (Cultura’s Lligga de J.C.F.) por la que vamos a surcar los mares de la justa competición con las demás Comisiones que también intentarán ganar.

¿Lo conseguiremos?.

Esa es nuestra ilusión. Después, ya veremos por donde sale el sol. De momento, el sol ilumina de esperanza el horizonte de nuestros anhelos.